Monday, January 25, 2010

xleh tdo...

jam menunujukkan 5 minit lg nk kul 12 tgh mlm...
tp entah knp...
mata sy xnk lelap...
kepala xberhenti berfikir
hati msh terasa...
kepala dh berat...
mata ckp ngantok..
tp xtutup2 jgk...
perlu ke fikir kejadian td?
dh la...
ckup2 la tu...
atau aku yg terlalu sensitif?
dh lwt ni...
dh dkt kul 12 tgh malam dh ni...
bg aku mmg dh lewat...
sbb..selepas waktu isyak...
lebih kurang kul8 sy dh tdow...
xperlu berasa pelik...
sy mmg suka tdo awal..
sbb sy suka bgn awal...
setiap ari...
sy bgn kul 4pg...
ye kul 4 pg sy sdh bgn...
time ni la sy nk iron bj utk p keje...
dan time ni jgk la sy akan buat keje...
kul 6pagi setiap hari sy perlu bergerak ke tmpt keje...
sudah menjadi rutin harian...
bila mata mau lelap ni?
apa yg xkena dgn mlm ni?
sy mau tdo bah...
mata...
tolong la...
esok sy nk bgn kul 4pg ni...
sy x suka klu sy x ckup tdo..
tp klu terlebih x pe...
hehehe..
sungguh merepek sy ini..
cmner cara nk kasi mata cpt terlelap erk?
uols ade idea x?
tp..
ms sy skolah dulu...
cg sy ade gak bg petua cmner nk suh cpt tdo...
nk tau ape petuanya?????
.
.
.
cg sy cakap...
bc buku sejarah...
confirm tido...
huhuhu...
subjek yg paling aku xminat waktu sekolah dulu...
tp skrg aku dh try bc buku..even buku tu bukan buku sejarah...
sbb aku xde buku sejarah..
nmpaknya esok aku kena p pinjam buku teks sejarah kt bilik simpanan buku teks.
mungkin menjadi petua cg aku bg tu...
hnya buku sejarah yg mampu membuatkan mataku terlelap...
akan ku cuba...
tp mcmane dgn mlm ni??
sy mau tdo ni...
tolong la sy...
ade org yg nk tolong ceritakan x utk sy..
kot2 la sy leh terlelap...
ape ni wahai nurul..
merepek tgh2 malam ni..
baiklah...
mlm ni sy nk off lptp sy..
sbb sebelum2 ni..
sy xpernah off lptp ketika sy tdow..
sehingga lah pg esok..
sy akan turn off apabila sy dh nk p keje...
begitu la ceritanya...

bah..bah..bah..
indak mau ku merepek lg...
mau cuba tdo bah...
doakan aku smg dpt tdow ye..
gudnite...
wasalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...