Wednesday, January 6, 2010

Cerita Hari Ini


salam
juz nk recall blk ape yg telah berlaku arini..
check it out...
1. Aku LEWAT kesekolah...
    arini betul2 berlaku...pertama kali dalam hidupku...
    dan harap2 kali terakhir bgku...
    percaya atau x??? aku smpai sekolah kul 7 pg...
    time tu semua pelajar dh berkumpul kt dataran perhimpunan...
    kak yus xsanggup nk masuk dalam pagar sekolah itu...
    maka...
    kak yus membawa aku ke AWAT-AWAT....

    jalan2 disana...
    huhuhu.....
    dalam soal ini...
    tiada siapa yg bersalah....
   yang salahnya adalah alarm kak yus x berbunyi...
   seorang pelajar yg berada dlm kereta kak yus turut terlibat...
   bukan salah ko Roger....
   tp kau bertuah...
   boleh jln2 smpai ke Awat-Awat...
   huhuhu...
   release tension kt Awat2...
  sehingga la kak yus dapat mesej yg berbunyi :
  Yus...ko ade meeting luar sidang ka??
   tau sape yg antr msg tu?
   PK 1....kak liza...
    kak yus reply...
    akak... sy kt Awat-awat...sekali dgn nurul
    maafkan sy akk...sy terlewat bangun td....
    sy x snggup nk masuk bile sy tgk perhimpunan dh start....
    SEND....
    tut tut tut...
    baiklah...kembali la ke sekolah sekarang...perhimpunan dh tamat... ( kak liza membalas )
    maka kami pun bergegas la segera ke sekolah....
    dengan muka selamba aku n kak yus masuk dlm kawasan sekolah...
    dalam bilik guru kecoh duk tanya aku kenapa dtg lmbt...
    huhuhu... dgn riak muka yg bangga...aku menjawab...
    jalan2 kt Awat-awat...
    hahahah.....
    diorg x berkata apa2...

    malas aku nk cerita pnjg2...
    yg penting aku masuk kelas mengajar...
    hanya 2period je arini...
   tu pun tengahari...

  so...aku masih menjalankan tugas aku...
  cukup cerita pasal tu....
  nk cerita sal lain plak ni...
 2. Majlis Perpisahan Buat Cg Zukri

after waktu persekolahan td..telah diadakan satu majlis perpisahan buat cg zukri yang    dapat berpindah sekolah di terengganu...tahniah zukri...smpai jgk hajat ko nk duk dkt dgn isteri ko... smg berbahgia disisi org tersayang :)  jgn lupa kim salam ke semua warga terengganu blk nanti...huhuu...aku jeles ko dpt pindah kt trg! doakan aku dpt berpindah disana jgk nt....

3. Mesyuarat Kokurikulum 1/2010
mesyuarat Kokurikulum diadakan selepas majlis iaitu pada pukul 2ptg...
mesyuarat yg memboringkan...
ketidakselesaan...
kerana perutku meragam...
huhuhu....
4.Menikmati minuman yg lazat...

kak yus telah menyediakan minumam yang lazat kepada ku....
Tea Float...
sungguh special...
thanks akak kerana bersusah payah membuat minuman ini dan snggup mencari ice cream....
sungguh "nyaman"( org melayu-brunei ckp nyaman tu mksudnya sedap)skali..
ditambah plak lg dengan cream kasih syg :)
len kali akak buat lg ek..hehehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...