Saturday, August 21, 2010

juadah berbuka

smlm my housemate, anem was decided berbuka nasi ayam and puding laici..
lagi pun aku n beliau je tinggal kt umah..
around 3pm km kuar cari bahan utk masak..
balik dr pasar..
aku terus masak nasi ayam special utk anem..
hehehe..
dimasak dgn penuh kasih sayang...
si anem pula menyediakan puding laici..

time berbuka...6.33pm
seronoknya tgk si anem mkn..
menambah tuuu..
hehehe...
anem...sedap tak??(sila ikut gaya eric..hahaha)
org tu hnya mampu lihat kesedapan yg jelas tergambar oleh housematenya sahaja...
org tu xmkn nasi kn??
kuang3...
aku plk duk bersungguh2 mkn puding laici anem yg tiba2 bertukar menjadi yogurt..
hehehe...
namun sedap giler...
i like...
thanks dear...
len kali buat lg ye...

pas berbuka.
naik solat..
turun lepak2 kt bawah..
menonton bersama...
best la cite smlm..
pesona rindu...
aku plak yg lebih2 tgk citer tu..
duk komen2..
bak kate anem jd commentator
hahaha..
konon nk tdo bersama2 dpn tv..
aku yg kononya nk naik skejap
tba2 tertido atas katil..
padahal bantal smua dh bwk turun kt bawah..
sedar2 dh kul4pg..
terus bgn sahur...
kecian anem...
sorry sayang...
akak tertido kt atas smlm...

ok la...
sila la tatap juadah kami smlm..
tp jgn tgk lama2 bulan puasa ni..
huhuhu...
to anem : beberapa kali je lg kita leh berbuka sama2...
2 kali jumaat lg kita dh nk blik semenjung..
yuhuuuu..
nt kita masak sama2 lg ye..

dedicated to faezah hanim mansor =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...