Wednesday, February 10, 2010

wednesday

salam
mls nk taip sebenarnya ni...
tp ade hati nk update blog
layan gmbr je la ye...

Subject : KHB (ERT)
Date : 10 Februari 2010
Form : 3A,3B
Time : 0700- 0940 [4 period]
Number of Students : 18
Learning Area : Kaedah Membuat Biskut & Kek






description :
ari ni aku ajar 3amanah & 3bersih memasak bg subjek ERT. pg2 lg aku bw student aku ke bilik  katering & penyajian untuk memulakan p&p. mereka dibahagikan kpd 4 group dimana setiap group haruslah memilih salah satu kaedah memasak yang telah diajarkan sama ada kaedah yg digunakan untuk membuat kek, biskut mahupun pastri.
mereka telah berjaya menghasilkan :
group 1 : biskut makmor
group 2 : biskut cornflakes ranggup
group 3 : kek permaisuri
group 4 : sardin gulung





Subject : ICTL
Date : 10 Februari 2010
Form : 1 Cekap
Time : 1000-1120 [2 period]
Number of Students : 33
Learning Area : The Types of Computer




description :
td waktu ictl aku ajar diorg jenis2 komputer...mereka pn nmpak seronok je bila aku suh turn on computer...sbb aku suh mereka search the types of computer..
then aku suruh mereka present...by group...mereka mmg nmpak sronok...yg aku geramnya...ade beberapa org makhluk yg xberi perhatian ketika kwn2 diorg terang kt depan...aku p kt diorg, aku tgk ape yg diorg buat,...hasilnya, aku telah merampas beberapa pucuk surat cintan cintun...boleh plak duk mengarang kt belakang....form 1 dh pndai nk menggatal...pas abis class td aku duk sorg2 dlm lab aku baca surat2 yg aku rampas td...hahaha..aku duk gelak sorg2 dlm lab...sik baek dlm lab tu aku sorg je...geli hati bc surat mereka yg xmatang tu..tp ade beberapa pucuk surat yg aku xfaham isi nya..disebabkan bahasa yg mereka gunakan itu adalah bahasa lun bawang..yg hnya ku faham bahasa melayu-brunei....puas hati aku..aku dh dendakan  mereka2 yg berkenaan...mengikut teori behaviourist ...huhu...

sesi persekolahan tamat pada jam 1330pm...dan bg sesi luar sidang tamat pada pukul 1430pm...

kringggggggggggggggggggggggggggggggggg...

boleh balik sudah :)

tinggalkan segala masalah dipintu sekolah buat semntara waktu dan akan diambil semula pada keesokan hari persekolahannya....

***Kehidupan manusia di dunia ini seumpama pelita yang diletakkan di tengah-tengah angin***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...