Monday, September 28, 2009

Aidilfitri PART 2

salam....after some moody 1st day raya...hari nie aku rasa dah gets better....raya kedua, semua dh kumpul…kakak, abg semua dh sampai tengahari…arini buat OPEN HOUSE kat rumah aku...aku ngn mak aku bertungkus lumus menyiapkan hidangan… Nasi dagang…makanan kegemaran kami sekeluarga….hmm ade story disebalik memasak…..i will story that later k ...

selepas penat melayan tetamu yg hadir…aku t’tdo kepenatan…huh..licin nasi dagang yg mak aku buat…yg dtg2 malam tu aku terpaksa masak yg lain…betul2 penat… nak xnak..terpksa gak..setahun skali…

aku sedar something yang akan berlaku setiap kali raya…ade je yg mak aku akan kenalkan dgn sedara mara aku yg sebelum ni aku x knl…kali ni sedara mara belah ayah aku …ntah ape kene mengena aku ngn beliau..rasanya die ngn ayah aku sepupu…jadi die ngn aku apa hubungan erk? Entah…aku kurang mahir…huhuhu..

aktiviti malam plak..aku ngn family duk sembang2... plan xtvt tuk esok…kul 12 semua dh msuk tdo..msg2 kepenatan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...