Monday, September 28, 2009

Aidilfitri PART 1

Salam..

ntah nape la...raya nie rasa semacam je... there's some empty space in me...….rasa kosong,tak xcited langsung nak raya....pe benda la yang tak kena ngan aku...malam raya...area rumah aku berdentum-dentum ngan bunyi mercun..riuh satu kampung...tpi aku...blurr je...lps siap msk, kemas umah…termenung dalam rumah...tgk citer,dengar lagu...tu je la...

pagi raya...bkfast dulu (sunat..)....g semayang raya,...pastu blk umah bermaaf-maafan dng mak ayah…...xbest sgt tahun nie sebab x semua balik...x kecoh,x meriah macam biasa...gelak tawa tangis semua ada...tapi x sehebat biasa...x best...abang ngn kakak aku x blk…tahun ni turn beraya umah mertua msg2…tggal aku ngn adik aku je…ni yg membuatkn aku x nk kawin ni…hahaha…klu aku kawen pun nt suami aku mesti kn blk beraya umah aku dulu tiap2 tahun..boleh ke???? Hahaha…xde mood lgsung nk p beraya.. just ziarah family terdekat pe semua(still dapat duit raya walaupon sikit kerana aku belum bekerja..huhuhu)... balik...sampai rumah..ramai sdra mara dtg beraya…layan tetamu…

rasa kosong je raya tahun nie...something wrong with me...i'm missing something...but i dont know what...serius...tak best langsung raya nie..

The emptiness is killing me!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...